Asfalt happen.... - Reisverslag uit Augusta, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Asfalt happen.... - Reisverslag uit Augusta, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Asfalt happen....

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

31 Maart 2008 | Australië, Augusta

Hallo allemaal,

Bij deze even niet veel bijzonders dan dat we veel gereden hebben, en jawel ook een bijdrage hebben geleverd aan het dode aantal skippies hier. Deze heeft het helaas niet overleeft in tegenstelling tot onze ford.

Nou zoals jullie kunnen zien zijn we al bijna in Perth, onze eindbestemming van west australie.

Voor de foto's van de haaien trip moet helaas nog even gewacht worden omdat wij deze nog niet ontvangen hebben.

Hier vast een klein voorproefje:

http://s257.photobucket.com/albums/hh205/bergtim/

Tot die tijd een spannend muziekje...

Laterzzz Bas

  • 31 Maart 2008 - 08:59

    Agnes :

    hoi bas jammer we wachten maar weer af op de foto,s en jammer van de skippies heb je ze daar ook al op je menu gehad schijnt lekker te zijn tot de volgende keer have fun boys

  • 31 Maart 2008 - 09:32

    Tonny Vd Wal:

    ha poppendokter,

    ben blij dat jullie het natuurlijk evenwicht daar in stand houden, want wat die skippies flikken is bij de beesten af. any way, hier is alles nog hetzelfde.
    klote weer en in de ww. ik zie de rest nog wel verschijnen. groeten, tommy

  • 31 Maart 2008 - 10:16

    Marijke:

    Nou, daar had ik wel even bij willen wezen, met die haaien, super! En als ik die mooie foto's zie.... We genieten als we horen van jullie belevenissen. Groeten ook van Bert, Marijke.

  • 31 Maart 2008 - 10:40

    Monique:

    Ha Bassie,fijn weer even wat van je te horen als is het dit keer een dood skippy.
    Spannend om de andere foto s af te wachten. Hier weet je ,is het weer nog niet echt aangenaam.Heb je veel te vertellen maar dat komt nog!!!
    Knuffels van je moessie ook voor die maat van je.Aangenaam verblijf verder,maar daar zullen jullie wel voor zorgen!

  • 31 Maart 2008 - 11:40

    Carlo:

    hee kerel die alweer mooie foto's vooral die van die haai man! ben benieuwd naar de rest ! jullie vermaken je wel heb ik gezien , vooral doorgaan !! groeten uit het koude kikkerland

  • 31 Maart 2008 - 17:04

    Henny:

    Ha die Bas,
    Het geweldig haaienavontuur zit er op en nu kilometers vreten om Perth te bereiken, zal wel afzien zijn al dat asfalt, maar natuurlijk ook een inmens panorama rondom jullie heen.
    Geen buideldieren meer aanrijden jongen!!
    Verder goede reis en doe de groeten aan mijn zoon. groetjes Henny

  • 01 April 2008 - 10:02

    Noor:

    Bas!
    Doe nou niet net of jullie moeten afzien met dat asfalt happen....! Jullie kunnen het slechter treffen hoor! Lijkt me wel vaag om zo lang door die onbewoonde wereld te rijden maar ook wel weer apart!
    En nu op naar Perth! Daar willen jullie werk gaan zoeken heb ik begrepen....want die centen vliegen er door natuurlijk jullie kennende..
    Geniet van alles en let op die broeder van mij!
    Dikke kus Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 14196

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: