Andere kant van Aussie - Reisverslag uit Perth, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Andere kant van Aussie - Reisverslag uit Perth, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Andere kant van Aussie

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 April 2008 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

Nou bij deze spijt het ons heel erg, maar de foto's van ons haaien avontuur zijn nog steeds niet binnen. Dus bij deze een klein stukje van wat we tot nu toe gedaan hebben.

Afgelopen weken hebben tim en ik weer een hoop lol beleeft, van de ene naar de andere party gerend en noem maar op.

Vier dagen geleden zijn we bij Mike aangeland hier in Perth. (Mike is een ex collega van de bacho) hij heeft hier een huisje gehuurt met twee andere gasten waar tim en ik nu ook verblijven. Heerlijk een douche pakken en goed eten, maar nog belangrijker heel veel drinken, zonnen en lamballen.
Gister zijn we naar een heel groot aquarium geweest (tunnel van 100 meter) met heel veel vette vissen en ja ook een hoop haaien.

Vandaag iets minder goed nieuws hier uit Aussie want op twee verschillende plaatsen zijn haaien aanvallen geweest met dodelijke afloop. Maar ja, helmonders lusten ze niet en zijn ze bovendien bang voor.

Nou ik ga lekker wat prawns eten en een filmpje kieke, want dat kan nu ook.

Nou komende zondag is het als ik mij niet vergis het KAMPIOENSFEEST van ons clubje en daar gaan wij ons mooi mee bezighouden hier.

Laterrr Bas

  • 08 April 2008 - 11:25

    Agnes:

    nou bas naar die foto,s kun je fluiten geniet er nog van mannen

  • 08 April 2008 - 11:27

    Jp:

    hey gasten,
    volgens mij vermaken jullie je nog goed daar. Zondag inderdaad een feestje hier, ik verwacht dat jullie dat daar ook goed gaan vieren!! Bas je hebt je Culina shirt toch wel meegenomen he haha

    gr

  • 08 April 2008 - 21:06

    Werner:

    Ha die Bas, je zit ons toch niet van die pinokkio verhalen te vertellen. Daar in Australie zeggen ze "hello" maar in Helmond zeggen ze "hai", zit je misschien daarmee in de war??

  • 11 April 2008 - 23:06

    MYKLOS DEL FUTURO:

    HEE STELLETJE KONIJNENENEUKERS HAD FF MEN EMAIL NIE GECHECKT EN HEB GELIJK 6 BERICHTEN VAN JULLIE GEZIEN... NONDEJUUUUUUU! MAAR IN IEDER GEVAL FIJN OM TE HOREN DA ZE HELMONDERS NIE LUSSEN DAAR SNAP IK WANT IK LUS ZE OK NIE. BEN NET NAAR EINDHOVEN AGOVV GEWEEST WAS GRATIS ENTREE DUS JA ZEEUWS MEISJE SPIRIT KWAM WEER BOVEN DRIJVEN EN WAS WEL LACHEN NA DAT DEBACLE VAN GISTER LATEN WE ZEGGEN DA WAS KUT MAAR JA HET LEVEN GAAT VERDER EN MORGEN WORDEN WE KAMPIOEN DUS ALLES KOMT GOED ZONDAG DUS DA PSV SHIRT AAN HE IK VERWACHT FOTO'S DAARVAN

    GR EL ZATTE MYKLOS BYE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 14192

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: