The Farm - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu The Farm - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

The Farm

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

31 Augustus 2008 | Australië, Darwin

Hallo allemaal,

Nou, om te beginnen sorry dat ik zo'n lambal ben maaruh, ben nu eenmaal niet zo'n computerman, daarintegen kan ik goed met bier overweg...... dus bij deze zal ik even een berichtje plaatsen met wat ik allemaal aan het doen ben.

Momenteel zit ik nog steeds zo'n kleine 300 km van darwin op de farm waar ik inmiddels al een goeie 2 maanden actief ben. Heb het erg naar mijn zin hier en kan goed met de mensen overweg, dus het tweede jaars visum komt steeds dichterbij, ben al over de helft van mijn 88 dagen.

Ik sta elke dag half zeuve op en om klokslag zeuve uur ben ik paraat om weer van slag te gaan, meestal maken we wat omheining (een eindeloze job) en sleutelen we wat aan tractors of maken we wat trofs skon vur de koetjes... afgelopen week had ik alleen een klein probleempje 's nachts wilde ik ffkes lekker zitten schijten maar aangezien er een dikke 3 meter aan pyton (een grauwte slang) voor de wc deur lag ben ik toch maar niet gaan schijten, ja miskien in m'n box...

Nou hier een foowtoowtje

http://s296.photobucket.com/albums/mm182/basverlijsdonk/

van die slang en zal volgende keer de dvd's van de farm meenemen ben ik vergeten.

Nou als alles goed gaat ben ik weer te bewonderen in nederland op 3 feb 2009, dus wordt nog even afzien voor jullie, want wat moet het saai zijn zonder deze gezellige, mooie, lieve, aardige jongen.

Oow nog een ding,

PSV KAMPIOENEN,

ik zal er voor zorgen dat ik op tijd terug ben voor het groote kampioensfeest, want 1-5.....hahaha
en heb gelezen dat het de goede kant op gaat met marco (kan er niks van) basten, met zijn f*cking ajakkes.

Heel veel groetjes en kusjes, jullie koning,

Prins willem alexander bastiaan


Met medewerking van Ferdi Vierklauw en trawanten, sorry heb nog een beetje bier in me.

  • 31 Augustus 2008 - 08:21

    Carlo:

    Hee koe kebakker het gaat goed daar hoor ik wel !! veel plezier nog daar en neem die mooie olijfpython maar mee naar huis voor mij !! gaaafff dier !! groethuuu uut brabant !!

  • 31 Augustus 2008 - 10:39

    Jeroen:

    Och kiek z'n slang!
    Enneh... om kwart over zes zondagochtend heb ik mijn telefoon op knock out stand staan dus dan neem ik niet op. Maar kiek z'n slang gek!

  • 31 Augustus 2008 - 11:00

    Bram:

    Hey bas, niet mieten jonge ik had laatst een slang in m'n kamer. Maar die heb ik lekgestoken.
    Zo doen we dat.
    Ik ben over 3 maanden ook in Darwin, als je er nog bent zal ik je wel effe helpen met die omheining, komt ie mischien nog es af, luie helmonder!

    Cheers!

  • 31 Augustus 2008 - 17:51

    Werner:

    Wat bier inderdaad allemaal wel niet kan doen met je. Zeg maar gewoon dat je er één hebt van een meter of drie, want het het is de hele dag handshake (handsnake). En was die trouwens niet 30 meter lang en drie in de diameter? Bas fijn om je weer te horen, have a nice day.

  • 31 Augustus 2008 - 18:54

    Agnes:

    nou bassie het gaat je nog steeds goed zie ik wel geniet er maar van de drank en vrouwen groetjes

  • 31 Augustus 2008 - 19:44

    Noor:

    Hi farmer!

    Eindelijk weer eens een keer een berichtje..typekoning.. tjezus zeg..
    Maar goed te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt op de farm! Hoe lang ben je nog van plan te blijven voordat je naar NZ gaat??
    Echt super leuk dat je me nog belde voordat ik naar Zuid-Amerika vertrok!
    Jij hebt het maar weer goed bekeken he, ik kom zelfs nog eerder terug naar Nederland en jij pas 3 feb.. Maar groot gelijk heb je!
    Geniet er lekker van!
    Dikke kus Noor

  • 01 September 2008 - 09:07

    Tonny:

    ha koien elvis,

    ge vermakt oew eiguh prima doar. heur ik wel wir. mar kha gisteren nog een veul grotere slang gezien. hier in nuenen. wel in de dierentuin, mar hij keek wel kei boos. ge het wel gelijk, tis inderdaad rustiger nou in Hellemond. minder mensen met leren petten en latex broeken met open konten. toch kiekuh we wel oit noar de wederkomst van koning pils hoor. veul plezier verder en ik heur ut wel. de groeten en houtuuuuuuuuuuuuuu,


  • 01 September 2008 - 16:27

    Jp:

    he Bas dat is al weer lang geleden. Wel vet om zo'n grote slang te zien, wel iets minder als je denkt lekker te gaan schijten.

    Als het zo door gaat dan ga je het kampioenschap van PSV weer missen, dan zijn ze al voor 3 feb kampioen

    groeten!

  • 04 September 2008 - 16:30

    Myklos:

    hee baske mooi dat alles goe ga maarre kende nie wa eerder trug komme want wij worre hil mol gek hier zonder jouw.Ik sprak gister balkenende en die vroeg mij namens het hele kabinet om jou zo snel mogelijk te retourneren naar nederland! Laatte me snel weten wat je beslist hebt? gr myklos 110% anti ajax...

  • 04 September 2008 - 20:08

    Monique:

    Ha die zuiperd van me,fijn wat van je te horen hoor!!!Zorg dat er geen mazen in het
    net zitten met repareren he!
    Lukt je kookkunst goed?
    Wij zijn ook weer back from Creta,was zonnig wat ik van Nederland niet kan zeggen dus blijf daar maar voorlopig.Je makker Tim is ook at home.
    Veeeeel liefs,je moeder

  • 09 Oktober 2008 - 14:09

    Ger:

    haha,
    Bas de brandweerman! ziet er goed uit weer allemaal! veel plezier! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: