Verhaal komt nog... - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Verhaal komt nog... - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Verhaal komt nog...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 November 2008 | Australië, Darwin

http://s296.photobucket.com/albums/mm182/basverlijsdonk/

  • 14 November 2008 - 09:23

    Ger & Yvonne:

    Heeeey Bas! Wat een aantal geniale foto's! Echt heel gaaf! Goed om te zien dat je je wel vermaakt daar! Succes! Gr. X

  • 14 November 2008 - 10:59

    Tonny:

    hee maat,

    goed weer van je te horen. bietje bloe lagoen daar nie? bende klaar mi hekjes timmeren?
    Ik heb hier in Hellemond ook nog een hek dat getimmerd moet worden. om ut pliesieburo, dat die bromsnorren d'r nie meer deruit kennen. houtuuu

  • 14 November 2008 - 13:46

    Noor:

    Bas!
    Eindelijk laatst weer eens een teken van leven van jou gehad en nu briljante pictures! Je past helemaal in het leven op die farm daar!
    Geniet van de rest van je trip en hopelijk kom je in februari toch nog eens een keer naar huis want niemand schijnt precies te weten wanneer je weer naar de Helmondselaan komt!
    Dikke kus Noor

  • 14 November 2008 - 17:15

    Ivo:

    Godmejakes dat ziet er puik uit, alleen vind ik het verhaal nog wel het mooiste

  • 14 November 2008 - 19:37

    Agnes:

    he baske dat is weer lang geleden werd wel eens tijd dat je wat liet horen prachtige fotos weer hoor en zeker die van berkendonk.nou veel plezier nog en pas goed op jezelf doeidoei

  • 14 November 2008 - 23:25

    Homosekuele:

    Mooie foto's Bas maar dan valt mijn oog toch op die paar foto's die dwars liggen.Toch een minpuntje!Dat zie ik graag anders de volgende keer.

  • 15 November 2008 - 13:39

    Ambro:

    Leuke foto's. Alleen is het niet duidelijk wat voor werk je daar doet.
    Iets met computers of hypotheken? Is heel onduidelijk. Ik hoor het wel. Gr. 'je voetbal vriend'

  • 15 November 2008 - 17:31

    Werner:

    Supper gaaf Bas. Maar die lekkere dames leven die echt daar in het wild? Jongen, laat je oerinstinct werken. Gaaf dat duiken, ik wist niet dat ze daar zo'n grote aquariums hadden.

  • 15 November 2008 - 18:39

    Henny,:

    Blij weer eens een levensteken van je te ontvangen Bassie.
    Nou het bijbehorende verhaal nog. Als ik je zo alround bezig zie denk ik die knul die past daar helemaal in Aussie komt hij nog wel terug? en wat zijn je verdere plannen?
    Het ga je goed,groetjes van je buurvrouw Henny.

  • 18 November 2008 - 22:26

    Myklos:

    Leipe shit ouwe!
    Sommige mensen hebben het maar goed in deze wereld.
    Terwijl hier mijn aandelen 50.000 minder waard zijn geworden zitte gij lekker op de farm een bietje te klooien en waarschijnlijk jouw eigen kredietcrisis te bestrijden. Maar gelukkig ken ik nog net menne kop boven water houden! Da valt van ons geliefde clubke nie te zeggen, het is een groot drama maar da hadde waarschijnlijk wel meegekregen down under.Ik ga van erremoei maar af en toe eens bij Eindhoven kijken die spelen op het moment beter en als ze dan toch verliezen dan maakt da nie uit ,want daar had ik dan allang rekening mee gehouden.Maar ja life goes on he? Wanner kom de onderhand eens trug want het is maar verrekes stil zonder jouw gezever op de tribune.

    gr Myklos Weirdo Farmer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: