De terugtrip...... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu De terugtrip...... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

De terugtrip......

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

30 Januari 2009 | China, Peking

Hallo luitjes,

Nou bij deze een zeer kort berichtje, ik kom naar huis op 3 feb om 6.35 uur land ik op skiphol. Dit is voor sommigen van jullie een hele teleurstelling en voor sommigen een opluchting.
Op dit moment zit ik in een verschrikkelijk hostel, gelukkig zijn er zeer leuke mensen ofwel aardige backpackers dit maakt het dragelijk voor de laatste drie daagjes.

Nou tot dinsdag en.............en niks.

Dikke kus voor mamma, en de rest de groetjes.

De armoedzaaier
Bastiaan
Nou

  • 30 Januari 2009 - 13:04

    Houdoe He:

    .

  • 30 Januari 2009 - 13:08

    Willion:

    Nou Bas welkom thuis kerel volgens mij heeft het lang genoeg geduurd.
    Voor PSV kom je net optijd die zoeken een nieuwe trainer

  • 30 Januari 2009 - 14:47

    Ger:

    Yeuh!!! Bas komt weer naar huis! x

  • 30 Januari 2009 - 15:18

    Astrid:

    Hoi wereldreiziger,

    Het zal fijn zijn je weer te zien. Goede reis terug , poot van Lola

  • 30 Januari 2009 - 16:39

    Yvonne En Frits:

    Zo globetrotter, welkom thuis en een goede reis gewenst.
    veel groetjes en tot ziens!

  • 30 Januari 2009 - 17:02

    Eric:

    dacht je alles gehad te hebben

  • 30 Januari 2009 - 19:07

    Monique:

    Zo Bassie,na een jaar toch terug naar moeders,ik zal je kamer stofvrij maken makker!!!!!
    Goede reis gewenst en gezond terug,dikke kussen,je moeder

  • 31 Januari 2009 - 07:19

    Paul:

    Hey bas ouwe rukker. Kom je ophalen van skiphoool maar ken de nie vragen of ze wa later landen. GVD om 4:30 m'n nest uit. En dat allemaal om als eerste nederlander aan jou mooi bips te mogen zitten.

  • 31 Januari 2009 - 09:27

    Werner:

    Heb je nog winterkleding, die heb je hier echt wel nodig.
    Ik ga zeker een bezoekje brengen.

  • 02 Februari 2009 - 04:22

    Wildjack:

    wat ben ik blij dat ik in het buitenland zit...
    HEHEHE.......

  • 25 Mei 2009 - 16:00

    Myklos:

    Gvd kom de nou al weer terug? Dat we jou missen was maar een geintje man

    gr Myklos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 890
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: