Darwin.......jeuh werken - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Darwin.......jeuh werken - Reisverslag uit Darwin, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Darwin.......jeuh werken

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

27 Juni 2008 | Australië, Darwin

Dag huismussen,

Nou, he he ons geld is op, nouja altans bijna, dit betekent jawel werken.

Tim en ik hebben onze plannen een beetje aan moeten passen aangezien het geld ons een beetje in de steek heeft gelaten, hierdoor is tim terug naar zijn grote liefde in Port Lincoln, ofwel een lekker koud gebiedtje, en ik ben naar Darwin gevlogen ofwel winter maar toch nog steeds 30 graden.

Nu zouden we oorspronkelijk 30 juni naar Nieuw Zeeland gaan, maar helaas pindakaas, met 1500 dollar pp kunnen wij ons daar geen 7 weken vertonen. Dus hebben we maar besloten appart verder te gaan.

Verder alles onder controle hier, heb vanacht voor het eerst als een zwerver op straat geslapen met m'n zooitje, omdat hier alles was volgeboekt dadelijk dus beter.

P.s.
Als de bahco, ofwel sna europe nog teveel geld heeft dan wil ik mijn bank rekeningnummer wel even mailen hoor....

Groeten vanuit hier,

Bassie

  • 02 Juni 2008 - 07:22

    Marian:

    geen nieuws wil zeggen dat je het reuze naar je zin hebt, maar het is toch leuk om af en toe iets van je te horen.
    leuke foto's man.
    veel plezier nog.
    groetjes marian x

  • 02 Juni 2008 - 09:10

    Corrie:

    Ik zie wel dat jullie je eigen prima vermaken.En mooi weer zeg.En het zijn kei skôn foto's.Ga zo door.Groetjes Corrie

  • 02 Juni 2008 - 10:05

    Agnes:

    nou jongen ik zie het wel je hebt de tijd van je leven en mooi zeg daar in het water heb je niet wat mee kunnen nemen haha ik zou zeggen geniet ervan en pas op je zelf doeidoei

  • 02 Juni 2008 - 15:33

    Sef:

    Jaaa zittie! :p

  • 02 Juni 2008 - 17:19

    Karen :

    kei gaaf man wa jullie allemaal doen ben gewoon jaloers hahaha geniet er nog maar van

  • 03 Juni 2008 - 06:09

    Wildjack:

    Keimooi daar en veul fun..wat wil je nog meer...
    life is short, enjoy it..

  • 05 Juni 2008 - 08:04

    Henny:

    ha die Bas,
    Kun je het bolwerken zonder onzen Tim?
    Wel leuk dat je nu verder reist met die engelsman.Zeg maar dat hij niet teveel "ham and eggs" in jullie bussie moet bakken, met zo'n luchtje is het moeilijk je bussie te verkopen binnenkort. Veel plezier aan de surfbeaches.
    groetjes Henny.

  • 12 Juni 2008 - 23:42

    Myklospsv:

    Ha Bassie en Tim

    Looking good laddy's!
    Hil mol dol en zo gek als een juin.
    Ben net terug uit Bern daar op de oranje camping gezeten met kroket(bas) en frikandel(dennis) was zwaar vet 4 dagen coma zuipen gehad en 3-0 gewonnen van de pasta vreters haha toch mooi he?
    Ook nog naar belgische nacompetitie geweest antwerp fc zijn ook zware gekken poeh poeh ga slapen ben gaar veul plezier doar gr myklos

  • 16 Juni 2008 - 19:39

    Marianne:

    Hee Leuk zeg om je verhalen te lezen. De foto's zijn top...en die van de Pizza vind ik nie normaal !!
    Was ie lekker ?
    Han mist je en kan niet wachten tot je weer terug bent.
    Nog veel plezier maar dat zal wel lukken zo te zien en te lezen.
    kusje Marianne

  • 27 Juni 2008 - 17:59

    Bas En Mike:

    hee dolle helmonders hoe is ie?hil mol dol zit hier samen met bas een bietje te zuipen ons verdriet aan het weg zuipen da gullie hier nie bent maar ja we redden het wel dankzij koningpinterman kut man die zomerstop gr myklos e bassa

  • 27 Juni 2008 - 18:02

    Myklos:

    voor het geval da gij een zak geld vindt hier mijn rekening nummer: postbank 3476357

  • 29 Juni 2008 - 16:56

    Noor:

    Hi Bas,
    Horen we ook nog eens wat van jou..jullie zijn maar matig bezig met het versturen van berichtjes hoor..
    Wie had nou ooit kunnen denken dat jullie geld op zou zijn..? Ik niet in ieder geval.. ;)
    Het is me ook wat met die broer van mij he, wordt ie verliefd, dat had ik zeker niet verwacht!
    Dus nu ben je op jezelf aangewezen in Darwin..god,god wat gaat dat worden..De eerste nacht is al soepeltjes verlopen lees ik..
    Maar het zal vast wel goed komen denk ik zo en ja bas ik werk ook dus voel je nou niet zielig dat jij ook moet gaan werken!
    Dikke kus Noor

  • 05 Augustus 2008 - 13:08

    Rianne:

    Heeee Bas!
    Wauw, wat een avonturen beleef jij daar! En zelfs op straat geslapen met al je spulletjes, tja je maakt wat mee zo he. En nu aan het werk..dat lijkt me in zo'n land ook een hele belevenis! Blijf genieten van alles hoor, want zodra je weer hier in NL bent is alles weer heel snel gewoon!(heb ik gemerkt) Heel veel groetjes en een dikke kus van David!
    Besos, Rianne

  • 09 September 2008 - 15:32

    Nelleke:

    Hey Bas,

    Hoe gaat het ermee. Ik heb je vriendinnetje al weer gezien hoor. Ze mist je en jij haar ook dus kom maar snel terug ;-) Zit je nog steeds 'vast' in Darwin op de farm? Ik heb ondertussen weer in Nederland. Wel wennen hoor, de tijd heeft hier stilgestaan niets is veranderd. Mis de vrijheid en de rust daar wel. Tot ziens in Nederland en geniet er van.

    Kus,

    Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: