Gelukt........!!!!! - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Gelukt........!!!!! - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Gelukt........!!!!!

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

12 Maart 2008 | Australië, Port Lincoln

Haai allemaal,

Eerst dit even. De link hieronder wordt steeds aangevult met nieuwe foto's, dus als we tijd en een biblioteek tegenkomen (is namelijk gratis hahaha) dan komen er steeds nieuwe foto's bij.

http://s257.photobucket.com/albums/hh205/bergtim/



Het is ons gister gelukt om een plaatsje te bemachtigen op de boot. Yesssss !!!

Hieronder een link naar de site waarmee we gaan.

http://www.sharkcagediving.com.au/shark/availability.htm

Aanklikken en je kan zien wat ons te wachten staat, belooft veel goeds want de kans van zien staat op ongeveer 95 procent.

Laterzzzzzzz

Oohja, bijna vergeten maar hier is voor iedereen die het een beetje volgt de site van tim (mijn goede vrindt en reisgezel :P)

timberg.waarbenjij.nu

  • 12 Maart 2008 - 06:44

    Jp:

    t kost wa maar dan hedde ok wa he

  • 12 Maart 2008 - 14:49

    Yvonne:

    Leuk Bas dat het jullie is gelukt,pas maar op want ze lusten je rauw!!

    Groetjes,Yvonne en Frits.

  • 13 Maart 2008 - 07:29

    Willem:

    y trtfcxxcçijhghbbvvv v xxx willem

  • 14 Maart 2008 - 08:09

    Werner:

    Kei gaaf bas, alleen pas op voor finding nemo, schijnen nog agres agressiever te zijn. En doe dan "brush" de groeten van mij.

  • 14 Maart 2008 - 23:11

    Henny En Kees:

    Ha die Bassie, lang zal die leven......
    Bas, proficiat jongen,have a nice verjaardag, het is hier net 8 min. over 12 dus nog krap 15 maart, Kees en ik komen net van een toneelvoorstelling en misschien zijn wij wel de eerste met onze felicitaties aan jou.
    We zullen vandaag op je proosten, veel liefs en doe de groetjes aan onze zoon !!!
    xxxxxxHenny en Kees

  • 15 Maart 2008 - 12:30

    Yvonne:

    Hoi Bas,van harte proficiat met je verjaardag.Maak er een leuke dag van,zal vast wel lukken als ik jullie verhalen lees.Veel plezier en veel groetjes,Yvonne en Frits.

  • 15 Maart 2008 - 19:32

    Astrid:

    Dag Bas,
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ook namens Wil. Wat tof dat het gelukt is dat avontuur met die haaie. Wil en ik zullen een borrel op je drinken. Groetjes Astrid en Wil

  • 15 Maart 2008 - 20:27

    Noor:

    Hi Bas!
    Ik ben natuurlijk weer te laat met feliciteren maar hier is het officieel nog 15 maart dus bij deze hartelijk gefeliciteerd!! Ik neem aan dat jullie er een mooi feestje van gemaakt hebben! En nu is het wachten op 19 maart..ben echt zo benieuwd! Geniet er van!
    Kus Noor

  • 29 Maart 2008 - 20:26

    Bas En Dennis:

    he bas alles oke daar vandaag nog geen kampioen helaas ik wij je mijn email adres even geven kan ik je ook volgen daar
    s.acht@chello,nl
    groeten Dennis uit heeze

  • 30 Maart 2008 - 19:36

    Ger & Yvonne:

    Heey Bas!! coole foto's weer! die van die haaien zijn echt vet!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 14187

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: