He he....Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu He he....Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

He he....Australie

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

20 Februari 2008 | Australië, Sydney

Dag allemaal,

Bij deze een kleine vertraging maar we zijn dan eidelijk aangekomen in Sydney... wat een stad zeg, duurde dan ook even voordat we alles onder de knie hadden.

We zijn gister nog wat opstap geweest maar waren al om een uurtje of 05.00 thuis, want man man man....

Vandaag zijn we wat wezen lopen langs de haven en hebben we wat foto's (ja die komen nog wel) geschoten. Oh ja en in een dikke powerboot zitten nossen, hahahaha supervet. Ook dat opera gebouwtje, ja je weet wel dat bekende huisje met die rare vormen hebben we bekeken.

Morgen de grote hamvraag: wij gaan een busje kopen, als het meezit.

Veel groetjes van een iets wat getinte vriend cq excolega.


P.s.(v) typfouten en zinsvolgorde voorbehouden.

  • 20 Februari 2008 - 10:30

    David:

    Hoi Bas,
    Wat een avonturen, poe heey! Let je wel op dat je niet te veel drinkt? Want in Australië staat de boel toch al op z'n kop hè!
    Nou Bas dikke kus en knuffel! En raak 'm een keer aan van mij!

  • 20 Februari 2008 - 11:39

    Bruurke:

    Ha die broerder en gekke buurjongen,
    Zo te horen hebben jullie het goed naar je zin, das mooi om te horen. Zal aan jullie denken als ik op mijn snowboard sta en het onder nul is en jullie lekker liggen te bakken op het strand met je kater naast je. Hoor nog wel van je.
    Groetjes je kleine broertje

  • 20 Februari 2008 - 11:52

    Bas:

    hee bas ik lees dat jullie het naar je zin hebt drink een lekkere pot bier op het strand op hier! veel plezier en de mazzzzel

  • 20 Februari 2008 - 12:28

    Jeroen:

    Ik weet niks leuks te typen. Ik weet wel dat het hier koud is en ik me van Arnol moet bekeren tot jezus want volgens hem is alles een drie eenheid, een drie eenheid is alles... Maar ik denk er nog even over na.
    Tot die tijd een spannend muziekje en veel plezier aan de onderkant.

  • 20 Februari 2008 - 12:49

    WILDJACK:

    hey eindelijk in het beloofde land...
    Dus volop genieten, en de hele dag relaxen daar in the outback...
    Zet maar een paar flesjes "Fosters "koud.. en heb je al kangeroe vlees gegeten???

  • 20 Februari 2008 - 14:01

    Creijkuh:

    atoomproef op australie. alle buitenlanders moeten naar huis geevacueerd worden hahaahah

  • 20 Februari 2008 - 17:04

    Monique:

    Potjandorie,poepjaloers,dacht ik dat we hier lekker weer hadden,altijd weer die overtreffende trap!
    Boys kijk goed of er wel een motor onder de kap zit met jullie zatte kop he!!!!
    Veel knuffels en laat die mooie meiden wel wat met rust ja!!!!!!!

  • 20 Februari 2008 - 19:00

    Yvonne En Frits:

    wensen jullie een hele fijne tijd geniet ervan.Veel succes met jullie bus,we horen het wel.

  • 20 Februari 2008 - 20:36

    Astrid:


    Ha die Bas,

    Leuk om te lezen waar julie zitten en hoe jullie de "beest" uithangen. Eigenlijk ben ik best wel een beetje jaloers op jullie. Liefs en groetjes van Astrid, een poot van Lola.

  • 20 Februari 2008 - 20:53

    Marian:

    ja ik wil foto's zien, kijken of het me ook trekt. veel plezier bas en tim.

  • 20 Februari 2008 - 22:30

    Henny:

    ha die Bas alles oké zo te horen, fijn dat jullie er nu eindelijk zijn. Jij hebt natuurlijk al een mooi chocoladebruin tintje, onze Tim zal wel kreefterood zijn, of helpt dat spul dat jij gekocht hebt voor jullie tere body's? Iedereen ziet er daar natuurlijk als echte beachboys uit.
    Hoop dat jullie een te gekke kar vinden zodat jullie te big city's even achter jullie kunnen laten en van wijdse blikken
    kunnen gaan genieten, groetjes !!!!

  • 21 Februari 2008 - 00:31

    Johan:

    Hey Bas,

    Goed om te horen/lezen dat het allemaal naar wens is. De verhalen zijn erg leuk om te lezen. Hier alles zijn gangetje, proost nog en de groeten van hier...

  • 21 Februari 2008 - 13:19

    Corrie:

    Ha die Bas ik lees wel dat je het goed naar je zin hebt daar. Ga zo door. Nu nog de foto's. Groetjes

  • 21 Februari 2008 - 15:02

    Jasper:

    Basje! Wanneer kom je weer thuis? We missen je en ik vind het nu wel weer mooi geweest aan de onderkant van de wereld! Vanavond gaan we in de kroeg kijken hoe PSV zich hopelijk naar de volgende ronde gaat schoppen! Dikke kus en veel plezier!

  • 24 Februari 2008 - 05:56

    Bram:

    Hey Koien diederik!

    Mooie verhalen hoor!
    Ik zit nu op een lekker tropisch eilandje in Thailand, ga zo effe een lekkere massage van een uur scoren voor 4 euro! Mhahaha!
    En vanavond groots feest op het strand, zo'n 8000 mensen komen hierheen om te feesten!
    Daarna duikbrevet halen op een nabijgelegen eilandje voor 200 euro, en daar zit dan een 5 sterren resort bij inbegrepen!
    Veel succes met dat busje, niet te klein kopen he dan lig je straks wekenlang tegen die grote mafkees aan.

    Doe de groeten aan Tim de volgende keer krijgt hij een reactie op z'n site.

    Saw wat dee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 14196

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: