Aan roosje - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Aan roosje - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Aan roosje

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

17 Februari 2008 | China, Peking

Ha de lieve roos,

Sorry maarheb idd een probleem met mailtjes,heb er namelijk al wel wat verstuurt. En ga morgen avond pas naar sydney, doe het maar even zo. En vindt jammer dat je teleurgesteld was..... er is hier niks aan de hand.

Veel liefs en kusjes je vriendje

• 17 Februari 2008 - 12:45

Paul:

Wat ben jij toch een lief kereltje. Onder al die poezieplaatjes op je lichaam zit een klein hartje.

• 17 Februari 2008 - 13:23

Anoeshka:

Fijn! :)

• 17 Februari 2008 - 14:58

Roos:

Oke, dan ben ik weer helemaal gerustgesteld. Bedankt voor je berichtje en tot horens! :)

Kus

• 17 Februari 2008 - 16:46

Floortje:

Wa een schatteke;)

• 17 Februari 2008 - 19:42

Ger & Yvonne:

Heeey Bas!!
    Zo te zien heb je het goed naar je zin daar! De fotos zijn iig erg vet!!! Hier in Eindhoven gaat alles zijn gangetje! Goede reis en veel plezier!

groeten!

• 17 Februari 2008 - 19:43

Ger & Yvonne:

Heeey Bas!!

groeten!

• 19 Februari 2008 - 12:28

José (zus Van Henny):

Ha Bas! Leuk om jou en Tim zo een heeeeel klein beetje te volgen.Hong Kong is beleefd,nu op naar Sydny!!!! Ik wens jullie héle mooie ontmoetingen daar samen!!!!!!!