Sorry... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Sorry... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Sorry...

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

17 Februari 2008 | China, Peking

Sorry even geen foto's, deze zijn namelijk meer dan de toegestaande 2MB. En ik kan ze niet kleiner maken op deze computer....

  • 17 Februari 2008 - 12:29

    Dennis:

    Ja maak me maar blij mi een dooi mus

  • 17 Februari 2008 - 17:20

    Bas:

    hee bassie en tim alles goed daar waar zijn de psv shirts?

  • 19 Februari 2008 - 22:59

    Myklos:

    heee voile gekke da ga wel goe daar he?
    maar om jullie jaloers te maken moet ik ff zeggen dat het hier ook superrrtje vet is! tjonge tjonge kan haast niet wachten om morgen weer naar men werk te gaan... net trouwens liverpool zitte kijken (gullie waarschijnlijk ook} was zwaar vet einde 2-0 in de laatste 5 min.
    Maarre ga ff kneiteren en slapen mzzl
    myklos

    E.H.V. HOOLS
    RIOTS AT YOUR DOORSTEP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 14195

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: