Op weg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Op weg - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Op weg

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

26 Februari 2008 | Australië, Sydney

Ha Vrienden en bekende,

Tim en ik zijn momenteel met ons eigen busje op weg naar Perth, ofwel heul ver weg. Om toch steeds de zee in het vizier te houden rijden we langs de gehele zuidkust en komen we na genoeg alleen maar wat kleinere stadjes cq dorpje tegen. Hierbij nog twee leuke kiekjes om een kleine indruk te geven wat wij zoal zien onderweges.

Het busje rijd al een tierelier en hebben nog geen haperingen of dergelijken gehad, in tegenstelling tot andere mensen, die wij hierbij een helpende hand hebben geboden, sociaal als die hellemonderkes zijn.

Even geen zuipavonturen meer maar lekker genieten van de rust en vrijheid, met ons kooksetje is het een ware survivaltocht aan het worden.

Groeten van deze mannen.

• 26 Februari 2008 - 01:12

Flo:

verstandig de BOB uithangen..:D..

x Floortje

• 26 Februari 2008 - 06:55

JP:

sow ziet er daar goed uit, wordt ik wel een beetje jaloers van. Maargoed ik heb volgende week in een week tripje naar tottenham en thuiswedstrijden tegen 020 en tott op de agenda dus da is ook niet mis. Busjee komt zoooo

ey de groeten he

• 26 Februari 2008 - 07:37

Werner:

He Bas, kei gaaf allemaal. Maar wordt het niet tijd voor wat actie foto's. Bijv. een lekker partijtje stoeien met een zeekrokodil bijvoorbeeld. Slaan echt aan hoor die foto's. Ik zie iedere keer diezelfde "opblaas pop".

• 26 Februari 2008 - 07:37

Werner:

• 26 Februari 2008 - 07:59

Eric:

heej bas let niet op werner, komt thuis te kort en wil via jou aan zijn trekken komen.en btw, denken ze nu door jou arm daar dat je uit delft komt?maar het mooiste uitzicht hebben wij nog altijd...kampioensfeest van psv

• 26 Februari 2008 - 08:06

Agnes:

nou mannen roep maar niet te hard want jullie zijn er nog niet have fun doei

• 26 Februari 2008 - 10:27

Wildjack:

HEHEHE... met een busje door Australie. en wat is jullie volgende bestemming?? hoop dat je geen stukken krijgt !!! Mocht je gereedschap nodig hebben voor reperaties, wil ik je dat leveren voor een schappelijke prijs...
    Groeten ..

• 26 Februari 2008 - 11:37

Jeroen:

Het zal wel een tijdje duren voor je dit berichtje leest maar ik begin nou toch wel echt stinkend jaloers te worden (met de nadruk op stinkend, want ik rol net mijn nnest uit). En Super foto's, al zijn het er maar een paar. Rest mij voor de zoveelste keer jullie veel plezier te wensen en eh... oh ja... je post, een dezer dagen toch maar weer even langs de Helmondslaan fietsen :P. Even kijken of er deze keer meer bij zit dan aleen "AF" "AF" "AF".

• 26 Februari 2008 - 12:52

Kees:

Ha die Bas'mate'
    't ziet er allemaal verschrikkelijk gaaf uit daarzo en jullie hebben dat toch maar even snel geregeld zo'n superbusje onder jullie kont; het nomadengevoel moet nu toch wel echt bij jullie leven en bedenk dat Perth hééé1 ver weg is en dan moet je nog terug ook....
    Maar daar hebben jullie alle tijd voor en jullie zullen vast nog een heleboel moois tegenkomen. Zorg voor voldoende vloeistof in de auto en in de man (maar dan wel als die stilstaat)...

• 26 Februari 2008 - 16:01

Monique:

Wie had gedacht dat ons Basje nog aan het koken zou slaan!Jonge,jonge dat je daar helemaal voor naar het andere eind van de wereld moet!!!!
    Mooi bussie trouwens,ik kom zo!
    Mannen het gaat jullie goed,veel liefs Monique

• 03 Maart 2008 - 16:20

Myklos:

Heee daz wel vet he! Als cheech en chong door la australie bolderen. Hedde gullie ook al gekneiterd daar? gr en veul plezier! Groten uit jullie geliefde Lichtstad.

Myklos en zijn bonobo aap

• 03 Maart 2008 - 16:23

Myklos:

uhh groeten

• 05 Maart 2008 - 07:40

Ger:

Heey Bas,

Net alle foto's op Tim's site bekeken en dat ziet er niet verkeerd uit! Heel cool! Vooral die minivan van jullie is echt heel goed! We missen je hier wel hoor, tis namelijk een stuk rustiger op de tribune! Nog veel plezier! xx

• 05 Maart 2008 - 15:09

Hanneke:

nondejukes, ziet er goed uit!! lekker genieten.
    Kom ook die kant op!
    xxx Han