Zo..... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Zo..... - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Zo.....

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

14 Februari 2008 | China, Peking

Ni hau (ofwel hallo),

Nou de uurste kiekjes staan erop, maar heb vandaag een nieuw foto toestelletje gekocht dus hopelijk ook wat meer multiculti foto's voor de liefhebbers.

Hoop dat jullie je wat minder vermaken dan ik want anders had ik niet weg hoeven gaan.

Vanaf hier nog een prettige dag gewenst en ik duik het frivole nachtleven weer in, want hier gebeurd een hoop 's nachts.

P.s.(v), shirts kan ik alvast aantrekken heb ik gelezen, houdoe !!!!

  • 14 Februari 2008 - 14:29

    Carlo:

    heee trek dat shirt maar aan ja psv-helsingborg 2-0 haha gr carlo

  • 14 Februari 2008 - 16:03

    Eric:

    zover voor die kiekjes van niks?restaurant die er hier ook is, wel lekkere mokkels die stewardessen

  • 14 Februari 2008 - 17:06

    Karen :

    geniet er maar goed van
    en wij maar werken lol
    groetjes xxx

  • 14 Februari 2008 - 19:59

    Gijs Nijholt:

    bas jongen maak er wat moois van!
    ik volg de avonturen!

  • 14 Februari 2008 - 19:59

    Werner:

    Had ik het gisteren niet over integreren. Wauw je eerste woord is al binnen. Eerst foto's maken van vissen en nu zeker van "mosseltjes". Deze camera kan zeker onder een hoek "knippen". Is die wel waterdicht en zuurvrij HIHIHI.

  • 14 Februari 2008 - 21:08

    Monique:

    Ik haal het niet bij jou Bas,alleen maar lekker spaans gegeten en gedronken,het nachtleven beleef ik in mijn bed door te slapen!!!!!!!!

  • 15 Februari 2008 - 06:55

    Danny:

    ziet er nie verkeert uit in uurste restaurantje.

  • 15 Februari 2008 - 08:01

    Marian:

    leuk om iets van je te horen jammer dat ik geen afscheid van je kon nemen. geniet ervan ben jaloers op je, en hoop dat je nog veel leuke dingen mee maakt
    groetjes marian xxx

  • 15 Februari 2008 - 08:39

    Angelique :

    ik zie het wel net weg en je vermaakt je al prima pluk de dag en zet de boel daar ook maar op zijn kop
    groetjes angelique

  • 15 Februari 2008 - 08:55

    Wildjack:

    HEYHEY... Hoe smaakt dar Australisch bier?? ben je al flink doorgezakt..
    Maak maar enkele foto's van het bruisende nachtleven, en vergeet geen kotszakje mee te nemen...HEHEHEHE...

  • 15 Februari 2008 - 10:03

    Noor:

    Bas!
    Super leuk dat jullie gisteren belde!!
    Jullie vermaken je daar prima..ik had niet anders verwacht..leuke foto's ook! Ik hoop dat er snel meer volgen!
    Voeg even mijn mailadres toe zodat ik een berichtje krijg als je weer wat op je site zet: noortjeberg@hotmail.com
    Geniet verder nog van Hong Kong en dan is het zondag op naar Australië!
    En let op die lange broer van me daar tussen die kleine aziaatjes!
    Dikke kus Noor

  • 15 Februari 2008 - 16:59

    Ewald:

    hoe is ie nog zat en muf? Heb je de namen van werchter al gehoord R.E.M. I RADIOHEAD I dEUS I LENNY KRAVITZ I THE CHEMICAL BROTHERS I MIKA I SIGUR ROS | KAISER CHIEFS | NIGHTWISH | BEN HARPER & THE INNOCENT CRIMINALS | COUNTING CROWS | EDITORS | ROISIN MURPHY | THE HIVES | CHRIS CORNELL | THE KOOKS | AIR TRAFFIC | JUSTICE | DIGITALISM | KT TUNSTALL | BEIRUT | GOSSIP | JOHN BUTLER TRIO | BAND OF HORSES. Kicken of nie. Nog veel plezier maat.

  • 17 Februari 2008 - 10:47

    Prei:

    Kikken maat have fun.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14196

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: