We zijn er - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Peking, China van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

We zijn er

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

13 Februari 2008 | China, Peking

Hai iedereen en belangstellende,

Na een iets wat lange en krappe vlucht zijn we dan aangekomen in Hong Kong, hoezo groot, druk en hoog ?
Tim en ik hebben gister al voor een goeie zitte zuipen en feesten met een of andere chinese coverband. Zijn vandaag het kabeltje voor de foto's vergeten maar zullen er deze week wel een hoop foto's opzetten. Tis hier nu 20.45 uur dus tijd om wa te eten om vervolgens weer flink van bil te gaan.

Aan mijn zeer gewaardeerde collega's, heb hier nog geen gereedschap gezien en DA WIL IK ZO HOUDEN, zal aan jullie denken als ik weer dronken ben....

Veel groetjes en tot van de week.

  • 13 Februari 2008 - 12:59

    Eric Vc Creij:

    jongejonge, als ze oren hadden waren het konijnvissen haha.psv staat nu 9 punten los.had je bericht gehoord. maar let op met je tattoo daar, zou wel eens een inktvis verliefd op je kunnen worden. veel plezier daar.

  • 13 Februari 2008 - 13:10

    Agnes Kluitmans:

    hoi bassie jammer dat ik je geen fijne reis kon wensen maar dat doe ik nu een hele fijne reis samen met tim en passen jullie wel een beetje op jullie zelf en ook niet denken aan ons als je dronken bent dadelijk krijg je nog heimwee willion heeft sna verlaten wat ik personelijk heel erg vind was toch een goeie kloot he.nou maak er samen wat van en we wachten de foto,s wel af heel veel liefs van mij doeidoei gr agnes

  • 13 Februari 2008 - 13:25

    Striker:

    Hey Zuipers,

    heel veel plezier daar en laat ze maar weten datte jullie Hellemonders zijn!!!

  • 13 Februari 2008 - 13:57

    Pimpimmers:

    Sukkels flikker toch op met je kut reis

  • 13 Februari 2008 - 14:27

    Carlo:

    Heee konijnegzicht !!! goed aangekomen mooi zo ! veel plezier daar en kan je op de terugreis niet zo'n lekker chinees poppetje voor me mee nemen hahaha zuipen als een dolle !
    gr carlo

  • 13 Februari 2008 - 15:18

    Bas:

    hee kerels veel plezier daar en maak er wa moois van! groette bas from stratum

  • 13 Februari 2008 - 15:57

    Ewald:

    Hoi mafkees, ben je door gegaan waar je hier gebleven bent. Maak er een mooi feest van, ik ga dat nu ook doen alleen in Eindhoven. Hou je wel op de hoogte, mzzl

  • 13 Februari 2008 - 16:51

    Monique:

    Hoi Boys,gelukkig zijnb jullie nog het zelfde gebleven,zuipen en lol maken!

  • 13 Februari 2008 - 16:55

    Jp:

    hey gasten, goed dat jullie het daar zo naar je zin hebben. Straks wel ff tv zoeken om PSV te kijken he tussen die Lee's en de Parks. Zuip ze

  • 13 Februari 2008 - 17:20

    Joyce:

    KLinkt goed!!!!Heel veel plezier daar en geniet er van!!!
    groetjes joyce

  • 13 Februari 2008 - 18:18

    Jacky:

    Dag Heren,
    Veel plezier en denk erom visje moet wel zwemmen, dus zuip ze.


  • 13 Februari 2008 - 18:58

    Joyce Vd Laar:

    He bassie

    Heel veel plezier daar en vooral veel zuipen!!!

    groetjes

  • 13 Februari 2008 - 19:32

    Dennis:

    Kieke ze doar in China echt zo nauw?

  • 13 Februari 2008 - 19:51

    Werner:

    He Bas!!! Dat sporten wordt niks meer met jou, met al die aanmaak limonade. Ben je niet bang dat het spiermassa naar je navel verplaatst. Drink maar lekker door tot dat je er scheel van gaat kijken doen ze daar toch ook. Goed van jou dat je nu al integreert, hahaha.

  • 14 Februari 2008 - 07:20

    Barry Speakman:

    ha die leermeester, zuip ze tussen die spleetogen hahahaha
    made in china

  • 14 Februari 2008 - 08:14

    Willem:

    Hai ome Basje en ome Tim, fijn dat het goed gaat. Lekker weertje daar??
    Hier is het een beetje regenachtig, zit dus lekker binnen te verfere (verven).
    Veel plezier nog,
    MASSEL!!!!!

  • 14 Februari 2008 - 08:53

    Tonny Van Bokhoven:

    Zuipen kun je ook in HELMOND!!!!!!!!!!!

  • 14 Februari 2008 - 10:01

    Sies Hurkmans:

    Ik zag vandaag iemand met een Cavello in de trein, maken jullie daar ook van zulk soort spannende dingen mee?

  • 14 Februari 2008 - 16:26

    Ambro:

    Ha meest ruige ZAK van BAHCO, ik zie en hoor wel het komt allemaal helemaal goed daar aan de andere kant van de wereld.gr. 'je voetbalvriend'
    PS. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen

  • 15 Februari 2008 - 10:01

    Noor:

    Bas!
    Super leuk dat jullie gisteren belde!!
    Jullie vermaken je daar prima..ik had niet anders verwacht..leuke foto's ook! Ik hoop dat er snel meer volgen!
    Voeg even mijn mailadres toe zodat ik een berichtje krijg als je weer wat op je site zet: noortjeberg@hotmail.com
    Geniet verder nog van Hong Kong en dan is het zondag op naar Australië!
    En let op die lange broer van me daar tussen die kleine aziaatjes!
    Dikke kus Noor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 14193

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: