Witte haai !!!!!!! Great white shark - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu Witte haai !!!!!!! Great white shark - Reisverslag uit Port Lincoln, Australië van Bas Verlijsdonk - WaarBenJij.nu

Witte haai !!!!!!! Great white shark

Door: Bas

Blijf op de hoogte en volg Bas

11 Maart 2008 | Australië, Port Lincoln

Dag allemaal,

Nou bij deze weer een klein stukje, want wat hebben we weer een hoop beleeft.

Zijn een paar dagen op een camping bij Adelaide wezen slapen om even leker te kunnen douchen, eten, zwemmen en feesten. Hetzelfde weekend was het daar een groot festival gebeuren waardoor ik en mijn goede vrindt tim ons bierpeil weer een goed niveau konden geven.
Echt vet !!!!

Na wat kleine verkleedpartijen (soort tema feest) en een goede borrel met wat nederlanders en wat oosterijkse dames hebben wij onze tocht voort gezet richting Perth.

Onze eerste stop was een gezellig plaatje waar wij een echte australische stamkroeg bezochten, en jawel weldra vloeide er weer bier en raakten wij aan de praat met wat vissers. Deze beste mannen namen ons mee naar hun tent, waar ons een paar ijskoude biertjes werd aangeboden en............ een hele ton met vers gevangen krap, dat werd lekker hakken , zagen en eten.

Nu zijn we bij het plaatsje Port Lincoln aangekomen, voor hier doende een grote stad met maarliefst 12000 inwoners, Niet speciaals zou je zeggen. Ware het niet dat dit een van de heeeeeeeeeel weinige plaatsen is in de wereld waar je, jawel in een kooi onder water met onze ooo zo gevreesde vriend de Great White Shark kan vertoeven..........HOE VET !!! Even geinformeerd wat dat geintje gaat kosten en jawel erg prijzig, maar we gaan ons merge mooi inschrijven.

Dus als ik jullie niet meer zie, mijn ledematen worden wel met dhl opgestuurt.

De groeten en een knuffel van mijn, jawel +/- 8 meter grote witte vriend.

Foto's filmpjes komen er, na onze duik (19 maart).

  • 11 Maart 2008 - 07:49

    Wildjack:

    hey Bas dat moet je zeker doen.. Er zijn maar weinig mensen die zo'n great white shark een flinke knuffel willen geven..
    Ze zijn trouwens helemaal niet zo gevaarlijk als altijd wordt beweerdt..
    het zijn best aanhankelijke diertjes..
    Groeten uit het natte en koude Helemond.

  • 11 Maart 2008 - 08:01

    Bas:

    hee kerels dat wordt echt vet! bas jou vinden ze toch niet lekker met al dat inkt in je lijf! haha nou veel plezier daar! groeten uit een vies en nat eindhoven

  • 11 Maart 2008 - 09:00

    Agnes:

    haha wat lees ik een knuffel nou dan mis je ons zekers haha jullie komen nog verslaaft terug mannen nou lijkt me wel schitterend allemaal en zekers met de great white shark ben benieuwd geniet er samen van oke doeidoei en knuffel terug haha

  • 11 Maart 2008 - 10:15

    Monique:

    Jonge,jonge wat een tof leven en dan ook nog eens in een kooi! Zover hebben wij het hier met jou nooit gehad!
    Geniet ervan maar laat die ingewanden maar zitten he!!
    Ook knuffels van je moessie hoor!

  • 11 Maart 2008 - 10:21

    Marijke:

    misschien lusten ze wel een worzje

  • 11 Maart 2008 - 11:28

    Carlo:

    jonge bas en tim ik ben keijaloers op jullie kennismaking met onze grote witte vriend, vergeet hem zeker niet de groeten van mij te doen he!!! succes en veel plezier !!

  • 11 Maart 2008 - 14:29

    Hannes:

    Hey aboriginals!!
    vet man, een haai knuffelen.
    Ik zal wel een keer in mijn broek schijten voor jullie. Hou je haaiks he??
    see you

  • 11 Maart 2008 - 16:14

    Eric:

    ontmoeting met een haai...dol fijn man!!!!kan je mijn ex niet meenemen en vergeten de kooi dicht te doen hihi.

  • 11 Maart 2008 - 18:36

    Kees:

    ha die Bas, als dat allemaal doorgaat zal dat zeker die vangst van de tonijn op de Canarische Weilanden overtreffen schat ik zo in; wordt iets onvergetelijks en hoop dat jullie een plek op die boot weten te bemachtigen.

  • 11 Maart 2008 - 21:17

    Johan:

    he bas ,

    als je hem een tand afhandig kan maken? :-)

    groeten en veel pezier!
    johan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Hoi ik ben Bas en heb zin in een lang reisje, wil je weten wat ik allemaal meemaak, kijk dan af en toe op deze site. Groetjes dronken ik.

Actief sinds 08 Feb. 2008
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 14182

Voorgaande reizen:

11 Februari 2008 - 12 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: